2018. jan 15.

Így ragaszd át az unalmas panel ajtód!

írta: SANTA BROS
Így ragaszd át az unalmas panel ajtód!

26856268_10211490919089151_1551419186_n.jpg

Egyszer már írtunk nektek a panel fürdő és wc ajtó tuningunkról! Ezt ide kattintva találod: 

Így dobd fel az unalmas panel ajtód!

 

Nagyon jól és szépen sikerült, csak egy fontos tényezővel nem számoltunk... Wendyvel, a cocker spániel kutyusunkkal.

img_4467.JPG

Wendy ha egyedül marad a lakásba hajlamos megvizsgálni új dolgokat. Így történt ez a polisztirol díszlécekkel is! Imádta megkóstolni, szétrágni a mi legnagyobb örömünkre. Nem volt mit tenni, eltávolítottuk az ajtókról a sok sok munka eredményét.

Pont amikor ez gaztett történt voltam hivatalos Varga Judit Juditu könyvbemutatójára, ahol bánatosan meséltem neki az esetről. Itt hívta fel a figyelmem a könyvében szereplő egyik fantasztikus ötletre. (A könyvet ITT tudjátok megvásárolni.)

Dekortapaszt használt díszléc helyett... ,,Ez tutti kutya biztos lesz,, mondta. Tényleg ez, hogy nem jutott eszembe! Így hát nyakamba kaptam a  várost irány a hobby bolt ahol egy arany csíkos mintázatú tapaszt választottam. Ez tökéletesen passzol majd az előszobához ,ahol meg-meg csillan egy -két arany kiegészítő! Szeretem ezt a színt, hiszen mindig kicsit exkluzívabbá tesz minden teret. Pontos mérések után neki láttam a munkának és a hatás magért beszél. Ajánlom a könyvet ahol pontról pontra beszámol Judit mindenről. 

Mire kész lettem vele megérkezett a relax felirat a Wc- re,amivel adós voltam az előző posztomból. A könyvről IDE kattintva olvashatsz bővebben: 

DIY párnahuzat, könyvajánló és Juditu!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

DIY Lakberendezés Inspiráció Otthon Praktikák Home Pentart Textúra Decor Paint Soft Bútor tuning bloggerwork Juditu panelajtó