Santa Bros

Otthon, Család, Apa, Gasztronómia, Praktikák.

2019. dec 20.

Utazz minden évszakban gyerekekkel is!

írta: SANTA BROS

Képek:SantaBros

Nyári utazásunk után,( erről itt olvashatsz) azt gondoltuk az, hogy egyre hidegebb az idő picit el vesz majd az egész élményből, de hatalmasat tévedtünk...

Ismét előkaptuk a bőröndöket, bepakoltuk a legfontosabb dolgokat és nyakunkba vettük az országot! Igen nyakunkba vettük, mert Szeged-Siófok 270km-re van egymástól, ami legjobb esetben is egy megállással gyors mosdó szünettel és az éhes gyermekszájak megetetésével is minimum 3 és fél óra. Aki követi kalandjainkat tudja, hogy egy két és féléves kislánnyal és egy egy éves ikerpárral utazunk. Ilyenkor próbál jól időzíteni az ember, fáradtak legyenek, a kocsiban aludjanak ... na ez az ikreknél bejött. Viszont a nagylányunk indulástól érkezésig számtalanszor játszotta Szamarat a Shrekből, “Ott vagyunk már?”

Kép:Hotel Azúr Siófok

Ismét egy a KidsOasis minősített szálláshelyek egyikét teszteltük utazónagykövetként, a négy szélforgós ( erről ide kattintva olvashatsz bővebben,) Hotel Azúr Siófokot. Már az út alatt beigalozódott, hogy ősszel is érdemes utazni, hiszen a táj és a panoráma elképesztően szép volt. A gyerekek nagyon ügyesen bírták az utat mindig volt egy-két mondóka, dal, történet, vagy csak maga a látvány, amivel le tudtuk kötni őket.

Képek:SantaBros

Miután megérkeztünk a Hotelbe egy fantasztikus látvány fogadott minket, elegendő parkolóhellyel és egy csodásan karbantartott őszi kerttel. A bejáratnál köszöntött minket Azúrka a gyerekek kedvence, egy barátságos sirály a hotel kabalaállata. Itt jegyezném meg, hogy a gyerekeim nagy örömére, Azúrkával egész nap össze lehetett futni, hiszen résztvett minden programon, ott volt ebédidőben, sőt a vacsoránál is.

Miután megérkeztünk a recepcióhoz már rögtön éreztem, hogy ismét egy gyermekparadicsomba léptünk be. Saját kis lépcsőt kaptak a gyerekek, aminek köszönhetően felérték a recepciós pultot, itt többféle Azurkás színező és színesceruzák vártak rájuk.

Miután becsekkoltunk, elfoglaltuk a szobánkat, ismét egy nagycsalád részére elegendő kétlégterű szobát kaptunk, ami a KidsOasiss minősítésének megfelelőn teljes mértékben gyermek és családbarát volt. Az előre megbeszéltek alapján várt minket a két babaágy, gyermekágyneműk, köntösök, elegendő törölköző, vízforraló, wc szűkítő, fellépő, a konekktorban biztonsági dugaljok. Ami szintén nagyon kedves volt, egy welcome gyümölcstál. Ezt követően láttuk csak meg a hatalmas teraszt, ahonnan fantasztikus látvány tárult elénk és állíthatom büszkén mutattuk meg a gyerekeinknek életükben először a csodaszép Magyar tengert a Balatont.

Ezután sétáltunk egy hatalmasat a hotel parkosított kertjében, ahol focipálya, játszótér és saját vízpart, sőt móló várja az itt pihenő vendégeket.

Képek:SantaBros

Szerencsénk volt, hiszen pont napnyugtakor értünk a mólóhoz, csodálatos látvány volt összebújva néztük, ahogyan a nap nyugovóra tér és a víztükrén megpihen!

Irány vacsorázni...

Az étterembe belépve látták, hogy ikrekkel és egy kislányyal érkeztünk szó nélkül kérdezték hova szeretnénk ülni ,mert hozzák az etetőszékeket, ez a segítőkészség és figyelmesség végig megfigyelhető volt egész ottlétünk alatt. Mi a játszósarokhoz és a gyermek svédasztalhoz közel foglaltunk helyet. Igen itt még arra is figyeltek, hogy a gyerekek is a fogukra valóan, de változatosan tudjanak étkezni!

Képek:SantaBros

Résztvettünk számtalan foglalkozáson, reggeli gyerek tornán, kézműves foglalkozásokon, arcfestésen, mini diszkón és még sorolhatnám tovább. A gyerekek nagyon jól érezték magukat, mondanom sem kell, hogy a legtöbb időt a játszóházban és a wellness részlegen töltöttük, ahol 1000 m2-es vízfelületű wellness központban, belső és külső élmény- és gyermekmedencék, különböző hőmérsékletű finn szaunák, gőzkamra, sókamra, illatkamra, Kneipp-taposó, valamint fitness terem szolgálja a felüdülést.

73268921_2459036360861108_1010296889226035200_n.jpgKépek:SantaBros

A nyári időszakban kültéri medencék is működnek.

A prémium részen pedig további 1800m2-en várja luxus wellness részlegén a pihenni vágyó vendégeit, ráadásul a szaunákból csodálhatjuk a fantasztikus Balatoni látképet.

Képek:SantaBros

Többször sétáltunk az őszi napsütésben, etettük a kacsákat, hattyúkat, a picik nagyokat aludtak a szuper levegőn, mi pedig felfedeztük a partot, levelet gyűjtöttünk, dobáltunk, nagyokat játszottunk! Meglestük a kikötőben a hajókat. Annyira jól éreztük magunkat, hogy el sem hagytuk a hotelt és környékét. Az étkezések külön gasztronómiai élményt nyújtottak, a prémium részen látványkonyhán keresztül figyelhettük meg hogyan is készítik a séfek a finomabbnál finomabb falatokat!

Aki szeretett volna részt vehetett egy 2-3 órán tartó ötfogásos vacsorán. Ezt inkább a kettesben étkező szülőknek ajánlom, hiszen nincs az a gyermek, aki türelmesen végigülne ennyi időt.

Bella a programfüzetben szorgalmasan gyűjtögette a matricákat, így az utolsó napon egy oklevelet és egy búcsú ajándékot is kapott, aminek nagyon örült!

75380329_2536604563052330_4364070811531739136_n.jpgKépek:SantaBros

Hazafelé összegeztük a megszerzett élményeket hatalmas Halász Judit bulit tartottunk az autóban és miután minden gyereket ágyba dugtunk, jó eső érzéssel, fantasztikus kalandokkal könyveltük el, hogy ismét megérte. Azt gondolom, minél aktívabb programokban és élményekben gazdagabban nőnek fel a gyerekek, annál inkább lesznek tapasztaltabbak, alkalmazkodóbbak, kalandvágyóak, természetbarátok és látásterük egyre nagyobb és nagyobb lesz!

Illusztráció: @sze.rintem Szentesi Edina

Utazzatok bátran, vágjatok bele, ne keressetek kifogásokat... fotózzatok, videózzatok sokat, hiszen ezeket visszanézve felidézhetitek örökké ezeket a csodálatos emlékeket! Erről itt írtam korábban!

Reméljük kedvet kaptatok, csak ajánlani tudjuk a KidsOasis családbarát szálláshelyeket, keressétek meg a számotokra legmegfelelőbbet és kalandra fel!

Zene: Talk2Night

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

Szólj hozzá

család apa ikrek siófok nagycsalád családi nyaralás Gasztronómia kidsoasis Santabross blog KidsOasis ikrekkelazélet minősítettcsaládbaarátszálláshelyek ígyutazz APABLOG családbarátszálláshelyek hotelazursiófok

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.