2020. aug 08.

Kerítés építés villámgyorsan

írta: SANTA BROS
Kerítés építés villámgyorsan

116886848_350307095982028_7535237111577042695_n.jpgKépek: dapfelphoto

Mindig is imádtam barkácsolni és egyedül elkészíteni dolgokat,ezáltal mindig sokat tanulva, fejlődve. Most is így döntöttem. A kertünkben volt egy szakasz, ahol Wendy a kutyánk mindig kilógott, és az arra sétálók tekintete is be-be figyelt, mivel itt drótkerítés volt. Így valami egyszerű, gyors és költségtudatos megoldásra volt szükség. Rákattintottam a praktiker.hu oldalára és meg is találtam.

Mindent online vásároltam és a házhoz szállítás kényelmes és praktikus lehetőségét választottam. Azért nagycsaládos apukaként szuper volt, hogy a délutáni alvás időben a nappaliból elintéztem a vásárlást, sőt azon sem kellett gondolkodnom honnan fogok szerezni autót, amibe majd beleférnek a termékek. A karantén alatt nagyon sokszor választottam vagy az online, vagy a praktiker aplikációban való vásárlást.

Mutatom nektek miket vettem, és hogyan készült el villámgyorsan a kerítés.

Amire szükséged lesz:

• Lemmellás kerítés elem (ide kattintva megtalálold a praktiker. honlapján)

• Alapozóval ellátott zománcfesték (ide kattintva megtalálold a praktiker. honlapján)

• Facölöpök (ide kattintva megtalálold a praktiker. honlapján)

  Festék ( idekattintva megtalálod a praktiker honlapján)

• Ecset

• Lakkbenzin

• Facsavar

• Csavarbehajtó

• Kalapács

• Ásó

• Jó idő

116783756_1580163995495606_4121938682825058692_n.jpg

Első lépésként az előre legyártott 180x180- as kerítés elemek mind két oldalát lefestjük. Erre azért van szükség, mivel ezek az elemek csak rovarírtóval vannak kezelve, így fontos, ha szeretnénk, hogy bírja az időjárás hatásait, kezelni kell. Ehhez használhattok fára alkalmas zománcfestéket, lazurt is.
Miután megszáradt minden elem, ha szükséges fessük át még egy rétegben. (általában 12h után átfesthető)
Mivel meghagytam a drótkerítést, így annak oszlopaihoz és facölöpökhöz rögzítem az elemeket. Ehhez facsavart használtam.
A cölöpöknek lazítottam a talajon, majd egy kalapács segítségével olyan helyekre raktam, ahol nem volt oszlopa a régi kerítésnek.
Ilyenkor távolítsunk el minden olyan növényt, gyökeret, ami útban lehet.
Egy-két csavarbehajtás és kész is.
Ha a makulátlan rögzítésre törekszünk gyorskötözővel, vagy dróttal egy extra fixálást biztosíthatunk még.
Az oszlopokat is lefestettem fehérre és el is készültem a kerítéssel.

Mindössze kettő délutánt vett igénybe a munka.

A végeredmény magáért beszél, látványos, gyors és költséghatékony.

Ha egy kertszakasz bekerítése előtt álltok, vágjatok bele...

praktiker_logo_kek.jpg

Ez a tartalom a Praktiker támogatásával született:

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

 

Szólj hozzá

kert kerítés praktiker DIY Otthon szponzoralttartalom