2016. aug 29.

Készíts DIY bohém tárolót!

írta: SANTA BROS
Készíts DIY bohém tárolót!

14193749_10207492407968872_278155726_n.jpg

Minden egy turkálóban talált 200 Ft-os strandtáskával kezdődött! Megláttam és egyből beindult a fantáziám, hogyan is fogom átalakítani. Mivel imádom a lakberendezést így esténként ágyban fekve szeretem szemezgetni a lakberendezési blogokat, oldalakat! Mostanában rengeteg ilyen tárolót láttam főként skandináv otthonokban. életterekben! Így született meg a következő ötlet!

Szóval megláttam és ezek az ötletek jártak a fejemben:

Kép: Pinterest

Először levágtam a műbőrfüleket, majd a táska alját Dekor paint soft fehér színnel festettem! Egy cipős dobozt félbevágtam és ezzel merevítettem belülről a táskát!

Ezt követően a barna részeket A Pentart acriylic paint metallic arany színű akril festékkel festettem, amiben külön jó, hogy vízállóra szárad! A köztes részt ismét fehérre festettem! A táska füleiből egyenletes darabokat vágtam és a két végéhez varrtam. Végül már csak a bohém bojtok hiányoztak, ezeket madzagból készítettem. A kezemre tekertem, majd a tetejét átkötöztem és az alját szét vágtam, ilyen egyszerűen készítettem hozzá a kis natúr bojtokat! Ezt is tű és cérna segítségével rögzítettem!

Ennyire könnyen készíthettek ti is magatoknak egy jó pofa tárolót, minimális ráköltéssel!

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

facebook DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Home Pentart Kiegészítők Textúra Decor Paint Soft Santabros a facebook-on Santabross blog bloggerwork