2017. aug 25.

2 perces lámpa tuning!

írta: SANTA BROS
2 perces lámpa tuning!

Avagy fújhatjuk..?

21100564_10210505138045241_710239844_n.jpg

Azt ahogyan már korábban is láthattátok fontos hangsúlyt fordítottunk rá, hogy a gyerekszobában minden a legnagyobb összhangban lehessen. Erről itt olvashattok bővebben: Ilyen egy igazi DIY blogger kislányának szobája!

Már csak egy valami lógott ki a sorból a kis lámpa, melynek lámpaernyője még mindig feketében tündökölt...kicsit gyászosnak találtuk egy gyerekszobához, így fogtam magam és neki estem lefújtam. Ehhez a Pinty Plus Aqua magenta színét próbáltam ki. Ugye ezt már használtuk a nyáron a limonádés pohárkák elkészítéséhez. Nagyon profi a festék szinte szagtalan és nem csinál festékport maga körül, gyorsan szárad egyszóval nagyon jó vele dolgozni!

Nem mondom, hogy textilre találták ki, de mire van a DIY blogger ha nem arra, hogy kísérletezzen. A fújás után kicsit kézzel beledolgoztam az anyagba, majd lakkozás után készen is lett. Ehhez a Pinty Plus Art&Craft  Speciális vízbázisú matt lakkot használtam. 

Az összkép magáért beszél...  A végén a lámpára anyától elcsent hajgumit raktam, csak simán "rágumiztam"... és már kész is a csajos lámpa Bella csodálatos birodalmába. 

A festékeket itt találjátok Pinty Plus Magyarország!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon  és az instagrammon!

insta.jpg

 

Szólj hozzá

DIY Lakberendezés Inspiráció Otthon Home bloggerwork BabaDIY novasolspray pintyplusaqua lámpadekor