2017. nov 05.

DIY párnahuzat, könyvajánló és Juditu!

írta: SANTA BROS
DIY párnahuzat, könyvajánló és Juditu!

Juditu workshopján jártam.

unnamed_5_2.jpg

Először is le kell szögeznem, hogy bloggerkedésem egyik mérföldköve volt a péntek este megszervezett DEKOR.ÁLOM könyvbemutatóval egybekötött workshoppon való részvétel.

 Amióta az eszemet tudom követem Varga Judit @juditu munkásságát. Lehetett Tv-ben vagy indíthatott DIY blogot az elsők között néztem, olvastam. Mindig tiszteltem kitartásáért, precizitásáért és azért mert az évek folyamán még ha rögösebb út vezetett is ideáig nem adta fel és el saját egyedi Juditus stílusát.

Amihez csak nyúl  "Juditus"-sá válik!

Munkájának egyik fontos szakaszában végre megjelenhetett a DEKOR.ÁLOM  nem is diy, nem is divat, hanem egyfajta inspirációs bomba lapokra oldalakra bontva. Rengeteg könnyen kivitelezett ötlettel, tanáccsal és hihetetlen sok motivációval teli könyv. Nem elég a kiváló tartalom, hiszen szuper fotók és grafikák is díszítik a könyvet.

A könyvbemutatón, ami nagyon baráti és meghitt hangulatban telt, több olyan dolog teljesült, amire ez előtt nem is mertem gondolni. Személyesen is megismerhettem Juditot. aki rendkívül közvetlen és aranyos pont olyan, amilyennek elképzeltem. Tesztelhettem a híres Darus ollót és koccinthattunk a már hírhedté vált Bezenics Dani Szexi kis Rozéjával.

A Workshop csak ezt követően indult. Mindenki kapott egy párnahuzatot, amihez saját nyomdát készítettünk dekorgumiból. Majd egy kis pentartos textilfesték következett és mehetett is a nyomdázás. 

A textilfestékről és annak használatáról ITT olvashatsz.

Itt is teljes mértékben észrevehető volt az, ami miatt én is imádok workshoppokat tartani, ahány ember annyi ötlet. Csak  úgy szikrázott a kreativitás a szobában, szuper volt. 

Természetesen Bellának(a kislányomnak) készítettem egy huzatot a szobájába. Ehhez koronás nyomdát készítettem és a kölcsönbe kapott szívecskéset használtam.

A végeredmény magáért beszél szuper lett, és nagyon jól mutat Bella szobájában is! (Bella szobájáról ITT olvashatsz bővebben.)

Hihetetlenül jó élmény volt az egész! Judit kedvessége, egyedisége sugárzott végig. Ha ti is szeretnétek csak egy kis darabot magatokba szívni a tudásából és inspiráló személyiségéből,irány a könyvesbolt és keressétek a DEKOR.ÁLOM könyvet! 

JUDITUt ITT találod!

A könyvet ITT tudod megrendelni!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

 

 

Szólj hozzá

DIY Lakberendezés Inspiráció Otthon Pentart Textúra Santabross blog Juditu BabaDIY DEKOR.ALOM