2015. jún 20.

Faág tuning!

írta: SANTA BROS
Faág tuning!

Home felirat faágakból!

Már régóta szerettem volna egy HOME feliratot a lakásba. Bármerre jártam horror áron árulták, így mindig eltolódott a vásárlás gondolata. Ma kutyasétáltatás közben találtam pár száraz ágat megtetszettek felszedtem őket, mire haza értünk meg is született az ötlet ebből készítek feliratot!

Inspirációs galéria katt a többi képért:

 

Képek forrása: Pinterest

Első lépésben a faágakat méretre vágtam egy kis fűrész segítségével. Figyeltem rá, hogy a betűk mérete nagyjából egyforma legyen.

 Katt a többi képért:

Ezután a ragasztópisztolyom után kaptam és következett a darabok összeragasztása. Egy vonalzó segítségével figyeltem, hogy a ragasztás alatt a betűk alja egy vonalban maradjon. Miután megvoltam a betűkkel egy hosszabb ág után nyúltam, ami tökéletes volt a betűk alapjának kialakítására. A betűket sorban felragasztottam rá. Már így is fantasztikusan nézett ki.

 Katt a többi képért:

 

Úgy gondoltam fehér színben még jobban fog mutatni. Ismét a Dekor Paint Soft fehér színével festettem le, hagytam, hogy a fa itt-ott kikandikáljon. Száradás után átkentem a Dekor Varnish Matte lakkal, így sokkal szebb és tartósabb felületet kaptam.

 Katt a többi képért:

Hihetetlenül jól mutat a Vintage otthonunkban és még olcsó is!  Remélem tetszett a faág tuning! 

 Katt a többi képért:

santa_brosfac.jpg

Szólj hozzá

facebook DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Otthon Home Pentart Kiegészítők Textúra Decor Paint Soft Schabbychic Santabros bútortuning Santabros a facebook-on Home felirat házilag