2016. nov 14.

Metál ragyogás a babaszobában!

írta: SANTA BROS
Metál ragyogás a babaszobában!

15086420_10208121985547918_644120209_n.jpg

A hétvégén bababörzén jártunk a feleségemmel! Egy iskola testnevelés termében voltak kipakolva a portékák. Ruhák, játékok természetesen amellett, hogy tapasztalt szülői tanácsokat is kaptunk, beszereztünk egy- két darabot felkészülve kislányunk érkezésére. 

Itt leletem rá egy műanyag kopott játék lovacskára, hihetetlen 100 Ft- os áron. Megvettem, hiszen már akkor tudtam, hogy ez fog egy kis metált vinni a babaszobába. Tudom rengeteg módszert láttatok már fújós festékek hada stb, de ettől a festéktől amit én választottam igazi fémes hatást érhetünk el, ezen az olcsó kis játékon! Ha kíváncsiak vagytok lessétek meg a posztot! Manapság nagy divatnak örvendenek a fém kis szobrocskák otthonunk dekorálásában, most mutatok 1 ötletet ahol akár dekorációként vagy tároló tetőként is használhatod!

A lovat alaposan megtisztítottam majd a Pentart liquid metal folyékony fém festék réz színével bekentem minden egyes porcikáját Figyeljetek rá mielőtt használjátok alaposan rázzátok fel, ebben egy kis fémgolyó is segít az üvegben. Ezt a festéket használtam a nemrégiben felújított komód bútorgombjainál is! Erről ITT olvashatsz bővebben!  Szóval amíg száradt a festék a lovon, kerestem egy befőttesüveget és a hozzá tartozó tetőt! Pentart Express ragasztó használatával rögzítettem a lovat a tetőhöz. Szeretem ezt a ragasztót,kevés is elég, gyorsan szárad, és tökéletesen tart. Miután megszáradt a tetőt is átkentem a folyékony fémmel, ez a festék 30 ml kiszerelésben kapható arany, ezüst, bronz és réz színben. 

Száradás után a Pentart oldószeres fényes lakkal kezeltem a felületeket, és egy masnit kötöttem fehér szalaggal az üvegre! 

Ha szeretnénk dekorálhatjuk vele a szobát, de ha úgy döntünk tároló tetőnek is megfelelő! Tarthatjuk benne a fülpiszkálókat, kisebb játékokat, hajgumikat,csatokat.

A végeredmény azt a hatást hozta amit vártunk, remekül mutat a nemrégiben tuningolt fémdobozka mellett.Erről ITT olvashatsz! Reméljük nektek is tetszett az ötlet, kövessetek minket hiszen még koránt sem vagyunk kész a babaszobával, rengeteg kreatív darab jön még!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

 

 

Szólj hozzá

facebook DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Otthon Home Pentart Kiegészítők Textúra Schabbychic Santabross blog bloggerwork BabaDIY