2018. okt 15.

Sweet little Home álom születik!

írta: SANTA BROS
Sweet little Home álom születik!

 Mint azt tudjátok eddig is szerettünk bemutatni nektek olyan anyukákat akik a gyermek nevelés mellett, rengeteg munkával saját kis vállalkozásaikat is építik. Az ikrek születésével újra megismerhettem rengeteg olyan személyt akiket különlegesnek tartok. Ismerjétek meg most a Sweet little Home megálmodóját...

12509843_121778841536306_7383278318559265628_n.jpg

Kérlek, mutasd be a Sweet little Home csapatát!

Kata vagyok, 29 éves, és szűkebb értelemben véve egyedül alkotom a csapatot. Bölcsészként végeztem az ELTE-n és mielőtt belevágtam a Sweet little Home-ba, egész más munkákat végeztem. Mivel nem kézműves termékeket árulok, így a készítésben, gyártásban nem veszek részt, ezen kívül viszont minden más – amit máshol talán egy csapat lát el – az én dolgom.  Na jó, a levelezésben is van egy kis segítségem, de a termékek kitalálásában, a webshop kezelésében, a reklámok, akciók, kampányok megtervezésében és a pénzügyekben egyedül vagyok, és van még egy másik vállalkozásom is.

44056828_293982981439349_4597040867142795264_n.jpg

Honnan jött az ötlet?

A SLH házikóágyikókkal indult, innen is ered a Home elnevezés, ezzel kezdődött a pályafutás, ágyikó és a kiegészítők – kémény, függöny stb. A skandináv országokban évek óta divat a ház alakú ágy, az Instagram tele van ezekkel a minimál design, Pinterestre való szobákkal, én is ott láttam először. Egyik este szöget ütött a fejemben, hogy ez az ágy nem tűnik bonyolult dolognak, meséltem a férjemnek, és másnap már az asztalossal egyeztettünk, 1 hónappal később indult el a vállalkozás. Szerettem volna emellé a nagy értékű termék mellé minél több apróságot is kínálni, és így jöttek sorra a termékek az egész család számára – bögrék, pólók, kisbabás termékek. Az ágyak gyártásával fél év után leálltunk (de van, aki a mai napig keresi nálunk Nánási Mici ágyát), a termékskála viszont folyamatosan bővült, 2,5 év alatt több mint 200 termék került fel a webshopba. Az egész teljesen váratlanul alakult így egyébként, eszembe sem jutott vállalkozni, nem voltak ilyen terveim, éppen a másfél éves kisfiammal voltam otthon GYED-en és az élet így hozta.

Ki ad inspirációt?

Tágabb értelemben véve a kisfiamat, Marcellt is a csapatomhoz sorolnám, mert tőle jön a legtöbb ihlet, és azt gondolom szerves része ő is a Sweet little Home sikereinek. A múltkor azt mondta, ha nagy lesz, szeretne ő is baba kártyákat árulni.  A webshop kínálatán látszik, hogy mindig felkerül valami olyan, ami hozzá köthető – így születtek meg például a kölyök kártyák, az egyedi szülinapi pólók és tavaly ősszel az ovis pólók. Marci mellett természetesen figyelem a külföldi termékeket és főleg az ünnepekre (anyák napja, apák napja, karácsony stb.) igyekszem valami trendit meghonosítani, de mindig ügyelek arra, hogy ne legyen olyan hazai alkotó itthon, akinél ugyanaz megtalálható. Azt gondolom, hogy inspirálódni szabad, sőt, semmi rossz nincs benne, ha 1-1 dolgot a magyar családoknak „hazahozok”, de a copycat jelenséget nagyon rossz néven veszem. Sokszor kapok olyan ötleteket barátoktól, ismerőktől is, amiben látok fantáziát és megvalósítom, így születtek például a reggeli és esti rutin kártyák.

Milyen újdonságra számíthatunk?

Újdonság szinte mindig van, néha jön egy „kattanás”, hogy kell még egy baba kártya design, és akkor megszületik például egy olyan, mint az akvarell szett, amit tusolás közben találtam ki. Karácsonyra szeretnék új pólókat és családi póló szetteket is, bár azt hiszem, hogy a Rudolf kollekciót nehéz lesz túlszárnyalni, mert nagyon sokan rendelik minden évben a családi fotózásra, karácsonyi összeöltözéshez. Most is helyet kap majd a humor, de ezúttal szeretnék minimál vonalon maradni. Emellett van két nagy projektem, az egyik szülinapokkal, a másik esküvőkkel kapcsolatos, de amíg csak fejben állt össze, nem sokat árulhatok el róla.

Hogyan tudod összeegyeztetni a családdal a vállalkozást?

 Azt gondolom, hogy egyre könnyebben. Egy évvel ezelőtt lettem egyedülálló anya, és ugyanabban az időben indult a másik vállalkozásom, a KATAlizátor. Egyszerre elég sok volt, ugyanakkor lehetőségem lett arra, hogy otthonról dolgozhassak, saját időbeosztás mellett. 

Azt látom, hogy ennek köszönhetően sokkal gördülékenyebben oldom meg a hétköznapokat, mint azok a szülők, akik ketten nevelik a gyerekeket, de fix időbeosztás mellett. Vannak persze húzós időszakok, de sokszor ki tudom venni Marcit az oviból egy napra, amit együtt töltünk, és most nyáron 12 hetet van itthon, amit szerintem nem sok négyéves mondhat el. Összességében azt gondolom, hogy sikerült jól összeegyeztetnem a magánéletet a vállalkozói léttel úgy, hogy az mindenkinek jó legyen.

Mi az álmod a vállalkozással?

Nem tűztem ki célokat, nincsenek nagy álmaim, csak azt szeretném, ha ugyanúgy tudna fejlődni, ahogyan eddig is, mert ez egy jó út. Na jó, talán még annyi, hogy sose fogyjak ki az ötletekből és szülessen sok-sok baba, mert az visz engem is előrébb. 

Itt egy újabb bizonyíték, hogy egy anya amellett, hogy szívét lelkét beleadja a gyermeknevelésbe, még az álmait is véghezviheti... Így tovább!

Az ikrek megérkezését mi is Kata kártyáival jelentettük be, sőt a fejlődésük során is ezeket a kártyákat használjuk majd. :)

A Sweet little Home-ot a facebookon ITT találjátok.

Az Instagrammon pedig ITT.

A webshop pedig ITT van.

 https://sweetlittlehome.hu/

 

Ha kíváncsi vagy korábbi anyukákkal való interjúimra azokat itt olvashatod:

 

Ismerjétek meg a gyógyító hegyecskéket!

 

Természetes ápolás, egy álomból...

 

"Imádok inspirálni másokat!" Interjú Molnár Szilágyi Szilvivel

 

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

interjú facebook gyerekszoba babaszoba Inspiráció Otthon Praktikák BabaDIY sweetlittlehome babakártyák