2019. ápr 02.

Gagyiból luxy húsvéti dekor!

írta: SANTA BROS
Gagyiból luxy húsvéti dekor!

 56448948_265270424351098_1618788601384927232_n.jpg

A minap az egyik bevásárlóközpontban vettem ezt a két plasztik fröccsöntött tojást, pár száz forintért! A feleségem rá is kérdezett ez minek, mondtam neki várd ki a végét, én már látom mi lesz belőle! Ismerhetne már, hogy ok nélkül nem veszek semmi gagyit!

55887736_597592237408822_9144097424585785344_n.jpg

A vízipisztolynak hirdetett tojásokat első körben lefújtam Pinty Plus aquavával! Ez a vizes bázisú festék spray alacsony nyomású, így akár a lakásban is használható. A felhasználásának módja szinte végtelen! Dekorálhatunk kisebb tárgyakat, használhatjuk kézműves, művészeti célokra, akár scrapbookozáshoz is. Alkalmazható papíron, kartonon, fán, kövön, fémen, betonon, műanyagon vagy polisztirol felületeken is. Maximális fedés, matt, egyenletes végeredmény. Használható kültéren és beltéren egyaránt. (forrás:www.pintyplus.com/hu/)

Egy pasztell zöldes színt választottam. 30 perc száradás után Pentart arany antikoló pasztával emeltem ki a dombor motívumokat. 

Ilyen egyszerűen el is készült.

Egy tálcára dobtam egy orchidea társaságában és már kész is az idei luxy húsvéti asztali díszünk!

 

Húsvéti ötletekért katt ide:

Tojás kaktuszok pikk-pakk!

 

Tetoválj tojást!

 

Húsvéti ötlet csomag!

 

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat köszönjük!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

facebook DIY Lakberendezés Tavasz Húsvét Vintage Inspiráció Home Pentart Kiegészítők Textúra asztalidísz pintyplusaqua