2019. sze 10.

Így utazz három pici gyerekkel! Teszteltük, mutatjuk, hogyan a legegyszerűbb.

írta: SANTA BROS

Három pici gyerekkel elindulni sosem egyszerű, viszont ha tudod, hogy egy olyan minősített családbarát helyre mész, ahol semmi miatt nem kell majd, hogy fájjon a fejed már is könnyebben veted bele magad a kalandokba. De mi is az a KidsOasis? Mitől Családbarát egy szálláshely vagy egy hotel? Ebből a bejegyzésből mindent megtudhatsz!

Nagyon megtisztelő a KidsOasis minősített szálláshelyek nagykövetének lenni, hiszen nagycsaládos családként az is kihívás néha, hogy a játszótérre eljussunk, nem hogy az, hogy 300km-t utazzunk. Viszont most belevágtunk a nagy kalandba, bőröndöt ragadtunk és csak a legfontosabbakat vittük! Tudtuk, hogy az Oxigén Hotel Superior resort & spa teljesen felszerelt, hiszen 5 szélforgóval jutalmazta a KidsOasis. De mitől családbarát egy szállás és mik a szélforgók? Ez egy védjegyrendszer, amit nem önbevallás alapján kapnak meg a szálláshelyek, hotelek, hanem egy 60 pontból álló szigorú kritérium rendszer és egy szakértő csapat értékelése után juthatnak a szélforgókhoz és a minősítéshez! Ezeket a szolgáltatásokat folyamatosan ellenőrzik és ha nem megfelelő akár vissza is vonhatják a minősítést! Háromtól egészen öt szélforgóig értékelik a szállásokat. Ezekről ide kattintva olvashatsz bővebben.

Illusztráció: Láng Anna

Miután útnak indultunk,kis izgalom azért volt bennünk. Még sosem utaztunk ilyen meszzire a gyererekekkel. Szegedtől-Noszvaj kb.300 km-re fekszik. Kár volt izgulnunk, egy megállással, ahol minden éhes szájat betömtünk simán megtettük ezt az utat a három pici gyermekünkkel. Már amikor befordultunk a hotel udvarába éreztük itt bizony nagyon jól fogjuk érezni magunkat. A hatalmas fenyők között megbújó épület és a fantasztikus kert szinte úgy olvadt bele a környezetbe, mintha hozzá tartozna.

A recepciót követően, ahol mindenki nagyon segítőkész volt, elfoglaltuk a szobánkat. Már itt nagyon szimpatikus volt az, hogy gondolnak a gyerekekre. Mind hárman kaptak egy pecsétgyüjtő albumot,amin kívülről Páfrány volt a hotel kabala dinoszaurusza. Az albumba akkor kaptunk pecsétet, ha részt vettünk a gyerekeknek szervezett programokon. Nyolc pecsét után a gyerekek ajándékot kaptak. Miután oda értünk a szobánkhoz még egy nagyon aranyos gesztusra lettem figyelmes. Nem csak szobaszámmal, hanem állatok sziluettjével is jelölték a szobákat, hogy a gyerekek könnyebben tudják azonosítani.

A szobába lépve nem várt meglepetés minden olyan eszköz és tárgy ott várt minket, amit az utazásunk előtt kapott emailben kértünk! Igen, mert erre is figyelnek! Pár nappal az utazás előtt kaptam egy emailt, amiben mindent megjelölhettem amire szükségünk lesz, sőt az adtainkat megadva már itt betudtam csekkolni, így a hotelben csak át kellett vennem a szobánkhoz tartozó kártyákat! Így mikor beléptünk minden ott volt, amit kértünk! Két darab utazóágy, pelenkatartó, babakád, pelenkázóalátét, cumisüvegmelegítő, vízforraló, csúszásgátló a fürdőben és egy kis sámli, wc szűkítő. Ezenkívül mindenki kapott köntöst, hogy a wellnest kellőképpen tudja élvezni. A szobánk két helyiségből állt egy hálórészből, hatalmas franciaággyal, amit agyerekek egyből birtokukba is vettek és egy másik helyiségből, ahol a gyerekágyak voltak. Ami külön tetszett még az a biztonsági záras konnektorok.

Ekkor már ebéd idő volt, így hát meglátogattuk az éttermet! Ahol egy külön helyet kaptak a gyerekek is! A nap minden időszakában lehetett nekik innen fogyasztani! Különböző bébiételek, teák, tápszerek, pépek voltak a piciknek előkével és műanyag evőeszközökkel. A nagyobbaknak gyümölcsök, egészséges rágcsák, kekszek, joghurtok tették teljessé az itt töltött időt! Ezenkívül minden napszakban külön menü várta a piciket! A gyerekrészen játszósarok, gyermek kuckó gondoskodott a gondtalan ételfogyasztásról. Ami még fontos, mindig volt elegendő etetőszék, ami azt figyelembe véve nem elhanyagolható, hogy mi az ikreink miatt kapásból kettőt használtunk. A felnőttekre is fantasztikus és bőséges reggeli és vacsora kínálat vár. Az ebédre is találtunk mindig valami különlegeset.

Ezután tárult csak elénk a gyerekparadicsom a javából! Hatalmas játszótér, kalandpálya, Páfrány Activity park, trambulinok, csúzdák,lengőteke pálya és egy fantasztikus játszóház, ami babasarokkal is várta a gyerekeket. Ezenkívül volt itt még óriási sakk tábla, mini kresz pálya és egy kis fakilátó is! Bella és az ikrek az itt töltött idő minden pillanatát csillogó szemekkel élvezte!

Azóta is azt hallgatjuk:

“-Apa, -Mikor megyünk vissza Noszavajra?”

A játszóházban annyira jól érezte magát Bella, hogy az első este nem is volt hajlandó vacsorázni jönni, így az animátorral Orsival maradt játszani. Mert itt erre is van lehetőség! Ha pihenni szeretnétek 1-2 órát előre egyeztetés után szakemberek foglalkoznak a gyerekekkel.

Második nap egy kis kirándulást és fürdést terveztünk a szálloda wellnes és spa részlegén! A finom reggeli után autóba ültünk és 10 perc elteltével meg is érkeztünk Noszvaj híres neves barlang lakásaihoz! Lenyűgöző látvány tárult elénk, ilyenkor mindig rájövök mennyi mindent nem láttam még a hazánk szépséges helyei közül! Mint ha a Csillagok háborúja egy díszlete között jártunk volna. Könnyen megközelíthető volt pici gyerekekkel is.(babakocsi nélkül)

Majd jöhetett a várva várt pancsi, teljes felszerelésben az egyik gyerek rajtam, a másik a felelségemen, a harmadik kezét fogva a Sánta család bevette a fürdőt is...A gyerek welness teljes mértékben felszerelt volt, karúszót, játékokat és úszógumikat is biztosítanak.  A gyerekeket ki sem tudtuk szedni a vízből annyira élvezték a játékot. Azt kell mondjam minden korosztály megtalálja a számára megfelelő kikapcsolódást. Itt is és a szálloda egész területén volt lehetőség a gyerekeket tisztába tenni, pelenkázó, nedvestörlőkendő és pelenka mindenhol megtalálható. A babákra babaszauna,infraszauna, babamasszázs, babaúszás vár, míg  a nagyobbakra aromaszauna, családiszauna, fűtött padok, a szülőket pedig a ZEN spa kapcsolja ki teljesen.

Bella imádta Páfrányt a hotel dinoszauruszát, aki megadott időben körbejárt a hotelben, így minden gyerek megölelgethette.

Nem mondom, hogy a világ legegyszerűbb dolga gyerekekkel utazni, de egy jól felszerelt helyen a család minden tagja nagyon jól fogja magát érezni. Mindig nehéz belevágni a szervezés és a pakolás miatt, de az utazásokon szerzett élmények örökké a miénk maradnak. Arról nem is beszélve, hogy nagycsaládos szülőkként elmondhatjuk, mennyire nagyszerű érzés volt kiszakadni a mókuskerékből, új helyeket felfedezni és új embereket megismerni. A kaland mindenkinek jár, legyetek bátrak vágjatok bele.

Tippek ha kicsi gyerekekkel utazol:

- Az autóúthoz készítsd magad mellé a gyerekek cumijait, alvósplüsseit, hogy véletlenül se a bőrönd aljáról kelljen előkutatni. Legyél napra kész gyerekdalok tekintetében, mindig legyen elég a tarsolyban.

- Legyen nálad kenguru vagy babahordozó( nekünk rengeteget segített.)

-Készíts minél több fényképet, így ezek az emlékek örökké megmaradnak.

- Érdeklődj mit biztosít a számotokra a szálloda, így nem visztek felesleges holmikat.

- Mindig kevesebb ruhát vigyél, mint amit elsőnek gondolsz.

-Nézd meg milyen időjárás várható.

-Tervezd meg előre melyik nap, milyen programokat szeretnétek csinálni.

-Készülj fel a helyi nevezetességekből.

A mi tippünk ha Noszvajra utaztok:

-Szállás: Oxigén Hotel Superior Family&Spa

-Amit mindenképp próbálj ki: Wellnes, Páfrány Actyvity park, Zen kert

-Látnivalók: Bralang lakások, De la Motte-kastély, Meseút

- Az utazás során készült fotókat rögtön az utzást követően nyomtatjuk, így biztosan nem marad el. Számunkra a legpraktikusabb és minőségben is kiválló CEWE oldalán akár online pár kattintással meg van, vagy egy közeli automatában is nagyon egyszerű a kép kidolgozás. Az biztos, hogy az itt készült képeket egy fantasztikus fotókönyvbe fűzve tesszük majd el emlékül magunknak.

Reméljük kedvet kaptatok, csak ajánlani tudjuk a KidsOasis családbarát szálláshelyeket, keressétek meg a számotokra legmegfelelőbbet és kalandra fel!

Video beszámolónkat itt tudod megnézni:

Képek: SantaBros blog

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

Szólj hozzá

család utazás apa ikrek nagycsalád családi nyaralás cewe Noszvaj Santa Bros Teszt KidsOasis utazikacsalád ikrekkelazélet minősítettcsaládbaarátszálláshelyek oxigénhotel ígyutazz