2019. dec 13.

Készíts hangulatos karácsonyi ültetőkártyát fényképekből.

írta: SANTA BROS
Készíts hangulatos karácsonyi ültetőkártyát fényképekből.

Hamarosan elérkezik az év egyik legkedveltebb ünnepe, a karácsony!

Készültem nektek egy könnyen elkészíthető DIY ötlettel.

Ezzel a kreatív megoldással könnyen egyedivé és hangulatossá tehetitek akár az ünnepi asztalt is.

Mindig is rajongtam a fényképekért, így idén az az ötletem támadt, hogy a tavaly karácsonykor készült képeket használom fel ültetőkártyaként. A környékbeli erdőben sétálva a gyerekekkel gyűjtögettük a lehullott terméseket. Ezekből a tobozokból készítem el most ezt a roppant egyszerű ötletet.

Amire szükséged lesz:

Első lépésben kerestem egy CEWE Fotóterminált. Nem volt nehéz dolgom, hiszen a legtöbb drogériában és elektronikai nagyáruházban megtalálható. Könnyen és gyorsan tudom használni, akár telefonról vagy más adathordozóról is egyszerűen, azonnal hozzájuthatok a fotóimhoz.

Miután pikk-pakk a kezemben foghattam a fotókat, neki is láttam.

Első lépésben három részre vágtam a diaképekből álló sorozatot. 

Majd óvatosan egy kis mélyedést vágtam a tobozok tetején a fűrész segítségével. Ide fognak kerülni a képek. Ezt követően egy-két fújással fehérrel átfestettem a festékszóró segítségével. Figyeljetek rá, hogy kellőképpen fel legyen rázva, és kb. 25-30 cm távolságból fessétek a kívánt tárgyat. Néhol ezüst festéket is fújtam rá, ettől patinásabb lett, így még inkább ünnepi hangulatot kölcsönöztem neki.

A végén a raffiával egy masnit kötöttem rá, ezzel dekoráltam.

Tehetitek az ünnepi asztalra vagy a tányérokra is.

 

CEWE tipp: Ha kíváncsi vagy további öletre kattints a CEWE BLOGÉRT IDE!

 

* Ezentúl a DIY ötleteim praktikáim a CEWE blogon is olvashatjátok. Hónapról hónapra jelentkezem majd érdekes és hasznos videóval, hogy miként lehet még egyedibb és személyesebb ajándékokat, lakberendezési tárgyakat készíteni a CEWE termékekből!

Kövessétek a @cewemagyarorszag Instagram oldalát is, mert ott is frappáns ötleteket találtok!

EZ a DIY ötlet a CEWE jóvoltából készült. Fantasztikus fényképes ötletekért és kreatív megoldásokért kattints IDE vagy a logóra!

 

cewe-logo-1.png

A bejegyzés a Cewe szponzorált taratlmai által jött létre.

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

 

 

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

Szólj hozzá

DIY Karácsony cewe Otthon bloggerwork asztalidísz