2020. jún 13.

Készíts egyedi könyvjelzőt

írta: SANTA BROS
Készíts egyedi könyvjelzőt

Apák napjára tökéletes

Hamarosan itt van apák napja. Végre az édesapákat is meglephetitek egy igazán egyedi ötlettel, melyhez csak pár fotóra és egy kis kreativitásra lesz szükségetek. Ezt az ajándékot még tavaly kaptam a gyerekeimtől, azóta is imádom. Meggyőztem a feleségemet, hogy mutassa meg nekem is, hogyan készítették, és mivel elárulta a titkot, elhoztam nektek is.

received_2925363734257528.jpeg

Amire szükségetek lesz:

  • CEWE fotók a gyerekekről
  • Olló
  • Karton
  • Ragasztó
  • Madzag
  • Fonal

Első lépésként megrendeltem online a fényképeket a CEWE honlapján. Pár kattintás volt az egész, és két nap múlva már meg is hozta a futár. Mivel a gyerekeinket kapaszkodó pózban fotóztam, az ajándék nem csak személyes, de vicces is lett.

A fényképet felragasztottam egy vastagabb kartonra, viszont a tetejét nem ragasztottam össze. Ezután kivágtam a sziluett mentén. Amíg ez száradt, elkészítettem a bojtot, egy akkora kartonból amekkorára a bojt hosszúságát terveztem.  Erre feltekerem a madzagból annyit, amilyen sűrűre a bojtot szeretném. A tetejét egy csomóval elkötöttem, a madzagot itt hosszabbra hagytam. A fonalból levágtam egy kisebb darabot, és miután levágtam a bojtot a kartonról, a végét lezártam a fonallal. Egyenesre vágtam a kilógó szálakat, és ezzel el is készült. A fotó és a karton közé ragasztottam a bojt szárát. Egy rövid száradás után tehetitek is apa kedvenc könyvéhez. 

Fantasztikus, személyre szóló ajándék lehet egy könyv mellé, hiszen a gyerekek így mindig ott fognak apára mosolyogni még akkor is, amikor a kedvenc könyvét olvassa.

 

CEWE tipp: Ha kíváncsi vagy további ötletre kattints a CEWE BLOGÉRT IDE!

 

* Ezentúl a DIY ötleteim praktikáim a CEWE blogon is olvashatjátok. Hónapról hónapra jelentkezem majd érdekes és hasznos videóval, hogy miként lehet még egyedibb és személyesebb ajándékokat, lakberendezési tárgyakat készíteni a CEWE termékekből!

Kövessétek a @cewemagyarorszag Instagram oldalát is, mert ott is frappáns ötleteket találtok!

 

EZ a DIY ötlet a CEWE jóvoltából készült. Fantasztikus fényképes ötletekért és kreatív megoldásokért kattints IDE vagy a logóra!

 

cewe-logo-1.png

 

 

A bejegyzés a Cewe szponzorált taratalmai által jött létre.

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

 

Szólj hozzá

DIY cewe Inspiráció Otthon Praktikák Textúra FÉNYKÉPEK cewe inspiráciok