2018. ápr 11.

Dinó kaspó a gyerekszobába!

írta: SANTA BROS
Dinó kaspó a gyerekszobába!

30121244_10212205785160356_1287556324_n.jpg

Az egész úgy indult, hogy szerettem volna egy kis zöldet a gyerekszobába. A kislányomnak ajándékot kerestünk egy játékboltban, meglátta a műanyag dinókat nagyon tetszettek neki a kis fröccsöntött ragadozók... Így jó Apához hűen vettem neki két dinót,szigorúan növényevőt!

Majd miután 2 nap elteltével elvesztették az újdonság erejét... nekik estem!

 Kivágtam a hátukon egy lyukat, majd zsír és portalanítottam őket. Ezt követően Pinty Plus Aqua vízbázisú festékszóróval alaposan befestettem a kis kőkorszaki lényeket! Nagyon szeretem ennek a festéknek a gyönyörű pasztell színeit!

Egy 15 perces száradás után egy kis virágföldet kaptak a hátukba és egy-egy kövirózsát ültettem beléjük! Szuperül mutatnak a lányszobában!

Akár számtalan módon felhasználhatjátok őket!

Ötlet galéria:

Képek:Pinterest

Szerintem mindig érdemes valami extra vagányságot vinni a gyerek szobába ez most nálunk pipa!

Pinty Plus Aquvával készült bejegyzésekért kattints ide:

 

Így készíts egyszerűen letisztult őszi dekorációt!

 

Praktikus tárolók festék szóróval!

 

2 perces lámpa tuning!

 

DIY limonádés pohár!

 

Tojás kaktuszok pikk-pakk!

 

A festéket itt tudjátok beszerezni: https://www.novasolspray.com/hu/

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

 

 

Szólj hozzá

dino gyerekszoba DIY Lakberendezés Inspiráció Otthon Home Textúra Santabross blog BabaDIY novasolspray pintyplus pintyplusaqua