2015. jún 24.

Faág tuning!

írta: SANTA BROS
Faág tuning!

Készíts gyertyatartót fillérekből!

Az alap ötletet egy lakberendezési üzletben láttam horribilis áron! Jól megnéztem magamnak majd készítettem egy lesifotót, és már alig vártam, hogy neki kezdjek. Ismét faágakkal fogok dolgozni, és maximum 300 Ft-ból megvalósítható lesz az ötlet. Díszítheti nappalitokat, fürdőszobátokat vagy a teraszon, kertben, erkélyen is nagyon hangulatos lesz majd a nyári estéken.

Hozzávalók: 

11650718_10204814318618312_1922173101_n_1.jpg 

Az alapnak egy befőttes üveget használtam. Egy ragasztópisztoly segítségével, a méretre vágott ágakat szépen sorban felragasztottam . Figyeltem rá, hogy ne legyen túl szabályos, így felváltva egy rövidet és egy hosszabbat ragasztottam. Aki egy kicsit natúrabb, rusztikusabb hatást szeretne elérni így is hagyhatja.

Én nem értem be ennyivel. Ismét a Dekor Paint Soft fehér festékhez nyúltam, és alaposan átfestettem minden ágat. Majd a száradás után, a Dekor Varnish Matte lakkal kezeltem a felületet.

Már csak a pont hiányzott az i tetejéről. Egy adag madzagot vágtam,körbe tekertem a közepén párszor egy szép masnit kötöttem rá. Egy levendulás gyertyát dobtam bele, és már kész is volt a tökéletes nyári hangulat az erkélyen.  Remélem nektek is nagyon tetszik ez a baromi olcsó  ötlet.

 

santa_brosfac.jpg

Szólj hozzá

DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Otthon Home Kiegészítők Textúra Decor Paint Soft Bútor tuning Santabros a facebook-on Faágtuning