2015. okt 20.

Virágok a dobozban!

írta: SANTA BROS
Virágok a dobozban!

12166412_10205479151798726_1999077898_n.jpgMivel közeledett az első házassági évfordulónk, így törtem a fejem mivel is lephetném meg az én kis feleségem! Nagyon nagy divatnak örvend manapság a csokrokat díszdobozban tálalva átnyújtani, és ezzel ámulásba kergetni azt akit szeretünk. Ezt a Maison Des Fleurs profi szinten csinálja ám horror áron. Kreatív bloggerként kitaláltam hogyan is tudnám én magam elkészíteni. Egy papírhengerből megfelelő méretű dobozt vágtam, majd a Dekor Paint Soft fehér színű festékével átmázoltam. Egy grafikai program segítségével elkészítettem a "Santa Bros Flower" saját logóját. Nem is maradt más hátra mint ,hogy kinyomtassam, ezt később Pentart decoupage varnish & glue (ragasztó) segítségével rögzítettem a dobozra. Miután az alap megvolt már csak a virágok hiányoztak, így friss rózsákért a helyi piacra vettem az irányt, ahol a kedvenc nénikémtől (már az esküvőnkre is tőle vettük a virágokat) gyönyörű csokrot vásároltam. Egy kisebb műanyag vázát helyeztem a dobozba, majd abban alakítottam ki a virágok kompozícióját. Két színt használtam, cikláment az alapnak bézs virágokból pedig egy egyest alkottam, utalva az eseményre amit ünnepeltünk. A virágok a dobozban ékes díszként és ajándékként szolgáltak, a meglepetés vintage reggelinken.

Inspirációs galériáért katt a képre:

Képek forrása: Pinterest

 Ilyen lett Képgaléria KATT:

Szerintem ez egy remek példa arra, hogy egy kis kreativitással és ötlettel milyen könnyen meglephetjük azt akit nagyon szeretünk! Reméljük tetszett nektek is, további ötletekért kövessetek minket a facebookon!

santa_brosfac_1.jpg

Szólj hozzá

facebook ajándék DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Praktikák Home Pentart Kiegészítők Textúra Decor Paint Soft Schabbychic Santabros a facebook-on Santabross blog virágok a dobozban