2017. nov 08.

Készíts karácsonyi dekort jégkrémespálcikából!

írta: SANTA BROS
Készíts karácsonyi dekort jégkrémespálcikából!

unnamed_7_3.jpg

Az egész ötlet villámcsapásként jött... Mivel hamarosan itt a karácsony és mint minden DIY blogger én is odáig vagyok érte, ezért évről évre újabb ötletekért vadászunk! Imádom Bardocz Éva blogját, így mindig meglesem a zseniálisabbnál zseniálisabb ötleteit. Így történt ez, amikor a fapálcikákból készült síléceit megláttam. A sílécekért Katt ide!

Nem is kellett több, hogy az agyam beinduljon, így született a következő két roppant egyszerű dekor is!

Szánkó:

Amire szükségünk lesz jégkrémes pálcika( ha lusták vagyunk összegyűjteni, minden kreatív hobby boltban kapható) ragasztópisztoly, olló, Pentartos akril festékek és repesztőlakk.

unnamed_2_3.jpg

A szánkó lapját megformáltam, majd  1 pálcikát félbevágva a ragasztópisztollyal rögzítettem. Ezt követően elkészítettem a szánkó talpait, itt mindenki olyan hosszúságot választ, ami tetszik neki. Ezután előre  merevítőt ragasztottam és kész is.

unnamed_1_3.jpg

Jöhet a festés először egy lilás aranyos csillogású akrillal festettem az alapot, majd száradás után jöhetett a repesztő lakk, ezután újabb száradás. A fehér akrillal ezt követően festettem át, a repedések kusza vonalai száradás közben elkezdtek megjelenni a kis vintage hatású szánkónkon. Készítettem két masnit rá és egy kis madzag darabbal akasztót vagy "kapaszkodót" kötöztem rá és már kész is!

Északi sarkot mutató tábla:

Hozzávalók: olló, ragasztópisztoly, Pentartos akrill festékek és hobby ragasztó.

A fapálcikát fehér akrillal festettem, majd száradás után jöhetett rá a piros ciráda. Ezután egy másik pálcikából nyilat vágtam és a pálcika másik feléből talp készült.

unnamed_12_2.jpg

Mindkettőt ragasztópisztollyal rögzítettem. A talp rögzítésénél többet nyomtam, így hókupacot formáltam az oszlop körül. A nyilat fehérre mázoltam, majd száradás után tűfilccel mehetett rá a felirat. Hobby ragasztóval a nyíl és az oszlop tetejére jeget formáltam, itt fontos mindig várjunk egy kicsit a száradások között, így tökéletes formát kapunk. Ilyen egyszerűen kész is. Az egészet egy üvegbúra alá zártam, polisztirol díszlécből havat készítettem egy macit raktam a tábla elé. Pentart dekor paint soft krétafestékkel jeges maszatokat festettem az üvegre. Egy piros szalaggal tettem még ünnepibbé az egészet.

unnamed_16.jpg

Hamarosan újabb karácsonyi ötletekkel jövünk!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

 

Szólj hozzá

Karácsony Lakberendezés Vintage Inspiráció Otthon Home Pentart Textúra Decor Paint Soft Santabros a facebook-on bloggerwork