2017. dec 20.

10 Perces Karácsonyi dekor ötletek!

írta: SANTA BROS
10 Perces Karácsonyi dekor ötletek!

25437373_10211298273313127_1034369357_n.jpg

Nyakunkon a karácsony, de még egy instant 10 perces dekor ötleteket bemutató posztot összedobtam nektek.

Az egyik egy tábla dekor lesz, a másik pedig egy igazán mutatós édes kis karácsonyi falu az ablakotokra. Nem kell hozzá se nagy tehetség, sem sok eszköz... Pár filc, de nem abból a fent maradós fajtából... ezeket mind könnyen letudjátok majd az ünnepek után takarítani. Nah akkor vágjunk is bele...

10 perces ablak dekoráció:

Nem is olyan régen kaptam a Novasol Spray Magyarországtól ezeket az új termékeket, amiket újdonságként forgalmaznak. 

25593348_10211298273713137_1954477826_n.jpg

DR. PAINT marker toll segítségével festhetünk üvegre, fémre, műanyagra, kerámiára, vászon, papír stb.
Költséghatékony módja a kirakat dekorálásának. Üzletek, éttermek, sport klubok, autó értékesítés és megannyi hobbi és kézműves felhasználásra. Üvegről eltávolítható ammónia alapú tisztítószerekkel vagy a Greenox Festékeltávolító spray segítségével.

Egy kis karácsonyi falut rajzoltam a nappalink ablakára, szuper könnyű a filcekkel dolgozni kb. 2-3 perc alatt meg is szárad,ha hibáztam könnyen vissza tudtam törölni az üvegről. Pöpec cucc akár otthoni dekornak vagy óvodákban, iskolákban, irodákban is praktikus lehet. Próbáljátok ki megéri....

Karácsonyi tábla dekor:

Ezt is kb 10 perc alatt dobtam össze, kerestem a neten egy olyan mintát, ami nagyon tetszett és kréta filccel felrajzoltam. A filcet hobby boltban vettem kb. 400Ft- ért nagyon jó vele dolgozni nyugodtan keverjétek krétával is. A két eszköz keveredéséből igazi remekmű kerekedik.

ITT tudod elolvasni, hogyan készült maga a tábla. KATT:

Készíts táblát egy régi képből!

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá