2018. jan 30.

Készíts elegáns lámpabúrát cd-ből!

írta: SANTA BROS
Készíts elegáns lámpabúrát cd-ből!

 27400374_10211616418186550_417739549_n.jpg

Minden ott kezdődött,hogy a munkahelyi évzáró vacsinak szerettünk volna adni valami koncepciót. A 70- es évekbeli DISCO-t választottuk! Természetesen ehhez valami menő dekoráció is dukál... Ezért elkezdtünk ötletelni...nem maradhatott ki a sorból a diszkógömb, amit sajnos nem tudtunk szerezni. Így nem volt mit tenni készítettem egyet. Ekkor még nem gondoltam volna, hogy a hálószobánk ékévé fog válni!

Hozzávalók:

  • Pentart hobby-ragasztó
  • Egy közepes rizslámpa
  • Rengeteg rossz CD lemez
  • Olló
  • Sok sok türelem...

A cd lemezeket félbevágtam majd ketté szedtem, azt a felét használtam, amin a fényes fólia maradt. Majd ugyanakkora négyzetekre vágtam.

Így kaptam meg a kis mozaik darabkáim. Mindezt a kádban végeztem, így az apró kis szilánkokat könnyen összetudtam seperni a végén! Ezt követően szépen sorban felragasztottam a kis cd mozaik szemeim a lámpa búrára. Nem mondom, hogy nem türelem játék, de megéri! Ezzel a technikával bármit betudtok mozaikozni cd- vel a végeredmény fantasztikus lesz!

unnamed_6_4.jpg

A buli után feldobtam a hálónkba ahol éke lett a szobának.

Ismét újrahasznosítottunk és nagyon is megérte, mert lett egy szuper egyedi kiegészítő a lakásunkban! Remélem tetszett a bejegyzés!

Vágjatok bele ti is! Várom a képeket és a hozzászólásokat, nektek hogyan is sikerült.

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

cd újrahasznosítás DIY Lakberendezés Inspiráció Otthon Home Pentart Textúra Santabros a facebook-on