2020. ápr 24.

Fényképes kaspó anyák napjára

írta: SANTA BROS
Fényképes kaspó anyák napjára

cewe_2020-11-600x400.jpg

Hamarosan elérkezik az év legfontosabb vasárnapja, amikor mindenki a számára legfontosabb személyt, az édesanyját ünnepeli. Szeretnénk, ha ezen a napon mindennél boldogabb lenne, és ehhez nélkülözhetetlen a tökéletes meglepetés. Ahogyan telnek az évek, mindenki rájön mi is az, amivel minden anyuka szívét megdobogtathatjuk. Két varázslatra van hozzá szükségünk. Az egyik az, hogy személyes legyen az ajándék, a másik pedig, hogy tartalmazzon minél több kedves emléket.

Hoztunk most nektek egy ötletet, ami nem csak hogy személyes és rengeteg emléket tartalmaz, de még a virághoz is passzolni fog, amit ajándékozni szeretnétek.

 

Amire szükséged lesz:

  • kaspó
  • hobby ragasztó
  • CEWE fotók
  • olló
  • táblafesték spray
  • rózsaszín festék spray
  • kréta/krétafilc
  • maszkoló szalag
  • ecset
  • virág
  • madzag

Első lépésként megrendeltem a legkedvesebb fotóinkat a CEWE oldaláról pár kattintással, nem sokkal később már házhoz is hozta a futár. Miután kiválasztottam a fényképeket, a körvonalak mentén kivágtam azokat az ollóval. Majd a maszkoló szalaggal letakartam azt a területet, ahol nem szerettem volna, hogy a táblafesték befogja a kaspót. Ezután befestettem a tetejét a táblafestékkel, az alját pedig a rózsaszín festékkel. Figyeljetek rá, ha szórófejes festéket használtok, mindig alaposan rázzátok fel legalább egy percig, és 25-30 cm távolságból fessétek a kiválasztott tárgyat. Várjátok meg az előírt száradási időt, és csak utána lépjetek tovább. Következhet a ragasztás. Az imént kivágott fotókat bekentem a hobby ragasztóval, majd a kaspóra ragasztottam. A madzagból egy masnit kötöttem rá, és a krétafilccel személyes üzenettel láttam el. Ezután egy virágot tettem bele, és el is készült a szuper anyák napi meglepetés.

Ennél szebb ajándékot el sem tudok képzelni. Vágjatok bele, hiszen nagyon könnyen elkészíthető, és személyesebb kézzel készített ajándékot keresve sem találnátok.

CEWE tipp: Ha kíváncsi vagy további öletre kattints a CEWE BLOGÉRT IDE!

 

* Ezentúl a DIY ötleteim praktikáim a CEWE blogon is olvashatjátok. Hónapról hónapra jelentkezem majd érdekes és hasznos videóval, hogy miként lehet még egyedibb és személyesebb ajándékokat, lakberendezési tárgyakat készíteni a CEWE termékekből!

Kövessétek a @cewemagyarorszag Instagram oldalát is, mert ott is frappáns ötleteket találtok!

 

EZ a DIY ötlet a CEWE jóvoltából készült. Fantasztikus fényképes ötletekért és kreatív megoldásokért kattints IDE vagy a logóra!

 

cewe-logo-1.png

 

 

A bejegyzés a Cewe szponzorált taratalmai által jött létre.

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

 

(Santa Bros)

Szólj hozzá