2016. máj 24.

Skandináv virágtartó!

írta: SANTA BROS
Skandináv virágtartó!

13295369_10206826073590929_624116922_n.jpg

Most úgy kezdődött minden, hogy feltűnt egy üres sarok a lakásban! Mivel ilyenkor addig járnak a kerekek a fejemben, amíg ki nem pattan valami kreatív! Nézelődtem, inspirálódtam majd meglestem mi van itthon. Így születtek meg a skandináv stílusú virágtartóink! Az egyik egy makramé, a másik pedig műanyag csőből készült!

Bohéman geometrikus, de mégis botanikus lett a sarok. Most elárulom nektek hogyan is készültek.

Makramé virágtartó

ll.jpg

Amiből készítheted madzag, zsineg, fonal .... Igazából szükségünk lesz 8 egyenlő  méretű zsinegre, ki mekkorát szeretne. A végét összekötjük, majd a párokat azonos távolságban csomózzuk, ezután párt váltunk és ismét csomó. Végső fázisban a tetején is csomózunk, én ráhagytam a zsineg hosszából fent és lent is, a végén ezeket szétbontottam, így rojtos lett az alja és a teteje is. Fent egy hurkot kötöttem, ezzel lehet fellógatni! Nagyon egyszerű és roppant menő, szóval csak ajánlani tudom nektek!

Skandináv virágtartó 2in1

13292953_10206826074630955_400918360_n.jpg

Ehhez szükségünk lesz 3 rövidebb, 6 közepes és 3 hosszabb műanyagcsőre!  Miután méretre vágtuk a 3 rövidebből egy háromszöget készítünk, ehhez kötöződrótot használtam. Minden oldalához kötözünk 2 db- ot a közepes rudakból. A végén a csúcsokhoz kötözzük a leghosszabb rudakat és már csak annyi dolgunk marad, hogy a tetején összedrótozzuk. Aranyfestékszóróval minden irányból lefújtam, majd száradás után mehetett is a makramé mellé! Ha szeretnénk használhatjuk lógatva vagy akár asztalunkon, virágtartónkon dekoráció gyanánt is! 

Kép galéria katt

Tetszett lesd meg ezt is ---> 

Készíts skandináv stílusú geometrikus asztali lámpát!

 

Bútor tuning!

 

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

Szólj hozzá

facebook skandináv virágtartó makramé DIY Inspiráció Santabross blog bloggerwork