2017. okt 11.

Praktikus tárolók festék szóróval!

írta: SANTA BROS
Praktikus tárolók festék szóróval!

Work shopot tartottunk...

22359275_10210801726139758_260770701_n.jpg

Nem régiben az a megtiszteltetés ért, hogy a Novasol hungarynak segíthettem egy workshop lebonyolításában. 

Rengeteg kreatív programmal várta a hobby művész nagyker, a kreatívkodni vágyó kiskerek képviselőit az ország minden tájáról. Mindig szeretek részt venni olyan eseményeken ahol csak úgy pezseg a levegőben a kreatív energia. 

A mi asztalunknál különböző méretű natúr papírmasé dobozkákat készítettünk. Ehhez a Pinty Plus Aquvát használtuk festésre. Ezzel alapszínt is tudtunk adni a dobozkáknak, majd később stencilek segítségével egy másik színnel  mintákat is feltudtuk fújni rájuk... Öröm volt látni, hogy mennyiféle kiváló és kreatív dobozka született ugyan azon anyagok segítségével.

A Pinty Plus Aqua tökéletes volt erre a feladatra mivel nagyon gyorsan szárad max. 10-15 perc de ezeken a dobozkákon már 5 perc után... Alacsony benne a nyomás így nem szóródik olyan nagyon, és a vizes bázisának köszönhetően szinte szagtalan. Ami még nagyon hasznos tulajdonsága, hogy mivel sűrű a festék egyáltalán nem folyik. Így kedves alkotni vágyók télen sem kell elfelejtenünk a festék spray festékeket, hiszen ezzel nyugodtan neki eshettek bárminek a lakásban is. Ez az a festék amivel el kell  kezdeni tanulni hogyan is kell festékszóróval festeni.

A másik szuper dolog amivel itt találkoztam az a Pinty Plus visszaszedhető ragasztója. Ezzel fújtuk be a stencileket itt is kb. 10-15 perc után elpárolog az oldószer és fantasztikusan ragad a befújt felület. Így nem szóródott a stencil alá a festék, remekül szuperált. Amit tudni kell a ragasztóról: Könnyen feltudod szórni a felületre, visszaszedhető a falról, fáról, műanyagról, fémről és utána újra felragasztható. Szerintem hihetetlen praktikus irodákba, iskolákba, vagy csak otthon a tini szobákba a poszterek felragasztásához, vagy a gyerekeink rajzainak kirakására a hűtőszekrényre.

22359435_10210801696779024_1065675749_n.jpg

Bye bye ragasztószalag bye bye gyurmaragasztó....

Természetesen én is gondoltam Bellára a nagy munka közben! Megalkottam Bella kollekciót ami fantasztikusan passzol a szobájához. A dobozokat felváltva hol pasztelrózsaszínre hol pedig pasztelkékre fújtam , majd fröcskölve fújtam egy picit mindegyikre az ellenkező színből. Ehhez csak nagyon picit nyomtam le a szórófejet. A végeredmény tökéletes lett:

Kiszerettem volna próbálni fán is a festéket mivel eddig csak üvegen,( Erről ITT OLVASHATSZ) és teksztilen (erről pedig ITT OLVASHATSZ) próbáltam. A fa kis házikókon is jól tapadt, és nagyon gyorsan száradt. Ehhez is a doboz színeit választottam, és itt is a fröcskölős technikával és egy B betűs stencillel dekoráltam Bella ajándékait.

Így készült el teljességében Bella kollekciója, ami nagyon jól  passzol szobájába. Ami még szuper az az, hogy nem csak dekorál de praktikus tároló is ami elkészíthető kb .10 perc alatt. Ha kedvetek van kipróbálni ne habozzatok, vágjatok bele. Festékszórót a kezekbe és alkotásra fel!

A festékeket itt találjátok Pinty Plus Magyarország!

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon!

insta.jpg

santa_brosfac_2.jpg

 

 

Szólj hozzá

DIY Lakberendezés Vintage Inspiráció Home Kiegészítők Textúra Santabros a facebook-on Santabross blog bloggerwork BabaDIY novasolspray pintyplus pintyplusaqua