2020. okt 16.

Nyakon csíptük az indián nyarat

írta: SANTA BROS

Ezek az újdonságok várnak a Hotel Azúr Siófokban!

Illusztráció: Dorka Szemenyei

A vírus hozta változások rengeteg vállalkozásnak és vendéglátó egységnek adták fel a leckét. Voltak viszont olyanok, akik hasznosan használták ki a karantén adta vendég nélküli időszakot.

Így volt ez a Hotel Azúr Siófokban is.

A hotel új játszóházat kapott a gyerekek legnagyobb örömére, és több felújítást is végeztek.

Egy éve ugyan ilyenkor mutattuk meg milyen pici babákkal, nagycsaládként ősszel a Balatonra utazni, ebbe a hotelbe (erről ide kattintva olvashattok ) most pedig megmutatjuk, hogy három minden irányba szaladgáló gyerekekkel milyen praktikákat vetettünk be.

Az első taktikánk az utazáshoz szól, mindig olyan időben indulunk, hogy egy alvási időszak bele essen, így minimum 1-1,5 órát megúszunk csendben, gyerekzsivaj nélkül. A másik taktikánk, elegendő könyv és játék elérhető távolságban az autóban. Itt jegyezném meg, hogy fontos a vizes kulacsok, cumik, alvókák is mindig legyenek a kezeitek közelében, így szintén megállás nélkül tudtok utazni.

Idén bevetettük a szuper titkos fegyverünket is, a nagymamát, aki szintén velünk utazott. Több szempontból volt erre szükség, a gyerekek hárman három felé szaladnak, ezt még csak csak orvosoltuk volna ketten, de a medencékben és a Balatonba úgy tartottuk biztonságosnak ha hárman vagyunk a három gyerkőcre.

Szobák:

Ismét teljesen felszerelt szobákat kaptunk semmit nem kellett magunkkal cipelni.
Bent voltak az előre kért utazó ágyak, WC szűkítő, bili, fellépő és extra szemetes a pelusoknak, köntös még a legkissebbeknek is. Szuper volt, hogy tudtuk már a tavalyi tapasztalatainkból, hogy ezekkel nem kell számolnunk a pakoláskor, hiszen a hotelben mindent biztosítanak számunkra. Ez azért is praktikus volt, mert az ikrek épp a szobatisztaságra szokás kellős közepén állnak.

Mikor belevágtunk nem, vágytam semmi másra csak, hogy a klasszikus balatoni nyári hangulatot áttudjam adni a gyerekeknek.

Mivel pont nyakon csíptük az indián nyarat a kültéri medencékben és a hotel homokos balatoni strandján is hatalmasakat pancsoltunk. Végre futhattunk közösen a Balatonba, gyűjthettünk kagylókat, csurgathattunk homokvárat, etethettük a kacsákat és a hattyúkat. Minden este az erkélyünkön összebújva lestük ahogyan a nap elbújik a tihanyi apátság mögé. Egyszóval fantasztikus balatoni élményeket gyűjtöttünk.

A kültéri medencék egészen a pici gyerekektől, a nagyokig megfelelő méretben elérhetőek voltak, ha már hűvösebb lett az idő sem kellett lemondanunk a fürdésről,hiszen a belső wellness rész is rendelkezésünkre állt szaunákkal, élményfürdőkkel és mellé a páratlan balatoni panorámával.

Ételek:

A bisztró rész és az étterem is új külsőt kapott. A bisztróban még mindig szuper ötlet az étel és ital lap túloldalára rejtett hatalmas színező, ami pont annyi időre köti le a gyerekeket amíg az étel elkészül, vagy egy kávét megiszunk. Színes ceruzák, a pultnál bármikor a rendelkezésünkre álltak.
Az ételek fantasztikusak és változatosak voltak, így az egész család megtalálta a számára megfelelőt. Tavaly nem tudtuk kipróbálni az öt fogásos fúziós vacsorát, de idén lecsaptunk rá. Szerencsés egybeesés volt, hogy pont itt ünnepeltük a feleségemmel a 15. évfordulóját megismerkedésünknek. Így a nagyi ágyba dugta a gyerekeket, mi pedig randiztunk egyet és kipróbáltuk ezeket az ínycsiklandozó fúziós ételeket. Csodálatos volt minden fogás, és a hangulat is, a lobogó tűz és a meghitt dallamok még romantikusabbá tették az estét. ( Ki tudja mikor fogyasztottunk már el így egy vacsorát, csendben csak kettesben.)
A vacsora után sétáltunk egyet, és a hotel stégjéről néztük a túlpart szikrázó fényeit.
Majd egy hatalmas csocsó meccsel zártuk az évfordulós esténket.

Játszóház:

A végére hagytam a családok kedvencét a játszóházat. A szülők azért imádják mert itt a gyerekek kellőképpen elfáradnak, így az alvással nem lesz gond, a gyerekek pedig azért mert hatalmasakat tudnak ugrándozni, és játszani. A játszóház teljesen új helyre költözött és fantasztikus átalakuláson ment át. Egy új Azúr-Ka-Land épített játszóház készült. Hát azt kell mondjam szuper munkát végeztek, a gyerekeim minden egyes szegletét letesztelték. Imádták sőt odáig voltak érte. Minden napot itt indítottunk és itt is zártunk.

Csúszdák, mászókák, labda medence, óriás építő kockák... Kell ennél több, a gyerek mennyországhoz?

Mindent összevetve, ismét csodálatos élmény volt meglátogatni a hotelt és a Balatont ősszel. Nem győzöm hangsúlyozni, minden évszakban merjetek utazni, hiszen az élmények tárháza kimeríthetetlen. A hotelt teljes szívünkből ajánljuk. Barátságos személyzet, csodálatos programok, profi gasztronómia, gyermekbarát szállás, és a vírus tekintetében is teljes oda figyelés és biztonság.

Örülök, hogy ismét új élményeket szereztünk és láthattam a gyerekek arcán a boldog élményteli mosolyokat.

Köszönjük Hotel Azúr Siófok , köszönjük Balaton, ígérjük visszatérünk még.

Ha tetszett a bejegyzés kövess minket a facebookon és az instagrammon! Rengeteg ötlettel és tartalommal várunk. A megosztásokat és a like-okat köszönjük!

Szólj hozzá

balaton család utazás apa siófok nagycsalád családi nyaralás apablog Gasztronómia KidsOasis utazikacsalád szponzoralttartalom minősítettcsaládbaarátszálláshelyek APABLOG családbarátszálláshelyek hotelazursiófok ígyutazzgyerekkel