2022. jan 07.

Faládából készült névvel gravírozott gurulós játéktároló

írta: SANTA BROS
Faládából készült névvel gravírozott gurulós játéktároló

videocapture_20220107-174204.jpg

*szponzorált tartalom

Most egy nagyon egyszerű, mégis egyedi ötletet hoztam el nektek a Dremel jóvoltából. Kipróbáltam a Dremel 4250 multifunkciós szerszámát és játszi könnyedséggel alakítottam át egy rég nem használt fa ládát egy egyedi játéktárolóvá.

Első lépésként lecsiszoltam a korábbi festéket a ládáról. Ehhez eltávolíthatjátok a léceket, így egyszerűbb dolgotok lesz. Itt egy laza mozdulattal kicseréltem a fejet a csiszolófejre. Nagyon gyorsan és precízen tudtam vele dolgozni.

videocapture_20220107-174347.jpg

 Majd ezt követően megterveztem a felirat helyét és méretét. Én a kislányomnak Lunának készítettem a tárolót, így az Ő neve és óvodai jele a szivecske került rá. A tervezés után ismét fejet cseréltem, ezúttal gravírozásra használtam az eszközt. Nagyon könnyen tudtam vele dolgozni, a végeredmény pedig magáért beszél.

Nem maradt más hátra mint, hogy egy kis lányos színnel feldobjam az egészet. Így letakartam a már korábban gravírozott feliratot és kartonnal és  rózsaszín festékkel lefújtam. Itt választhattok bármilyen színű és típusú festéket, ami fára alkalmas.

videocapture_20220107-174415.jpg

Ez már így magában is megállná a helyét, viszont a gyerekek könnyebben tudják mozgatni, ha kerekeken gurul, így négy kereket rögzítettem a négy  sarkára a doboznak. Én csavaroztam a kerekeket de a ragasztással sem lőhettek mellé.

videocapture_20220107-174420.jpg

Ilyen egyszerűen alakítottam át a DREMEL 4250-es multifunkciós eszközével ezt az unalmas ládát.

Ha kedvet kaptatok vágjatok bele Ti is bátran. 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Santa Bros Blog (@santabros) által megosztott bejegyzés

 

 

 Ez a bejegyzés a DREMEL szponzorálta. Ezúton is köszönjük!

dremel-logo--baafa617e8f24f53ae1f4a8e3a5a9e61.png

 

Szólj hozzá